Harman/Kardon

null null

Details
Variations
€ 199,00199.0 per stuk
Product Actions
Add to cart options
Omni 10 heeft als beoordeling 2.7 van de 5 door 3.
Rated 4 van de 5 door uit Goed geluid, minder goed is de app Speakers geven top geluid. De app van HK vind ik minder. In mijn geval is de streaming dienst deezer. De hk app is tov deezer zelf veel minder gebruiksvriendelijk. Zoek functie is bv lastig. Wachtrij is niet altijd even handig. Het mag nog zeker een en ander verbeteren
Datum plaatsing: 2017-04-27
Rated 2 van de 5 door uit Helaas weer problemen om set in netwerk te hangen Vorig jaar complete set gekocht, 2 x Omni20, 2 x Omni 10 en de Adapt. Toen was het al een hele klus de set in het netwerk te hangen en met de app op de mobiele telefoon te corresponderen. Nu overgegaan naar nieuwe provider en al een paar dagen geen enkele mogelijkheid de set te verbinden ondanks dat de speakers en de mobiele telefoons op hetzelfde 2.4 GHZ netwerk zitten. Moedeloos van....heb echt spijt dat ik deze dure set heb aangeschaft. Jammer dat er ook weinig support lijkt vanuit Harman Kardon behalve standaard ouder filmpjes die in zijn geheel niet meer overeenkomen met hun Harman Kardon controller app. Het zou fijn zijn als iemand van Harman Kardon contact opneemt.
Datum plaatsing: 2017-06-25
Rated 2 van de 5 door uit Goed geluid maar voor de rest, waardeloos. Ik heb deze een paar weken geleden gekocht. De box is perfect, prachtig geluid. De app daarentegen is waardeloos. Geen Spotify, geen mogelijkheid om een Nas TE BENADEREN TERWIJL IK TOCH ECHT HEB GEZIEN DAT DAT DOOR JULLIE AANGEKONDIGD WERD IN EEN COMMENT IN DE pLAYsTORE VAN gOOGLE. zO MAAK JE GEEN VRIENDEN CQ. TROUWE KLANTEN.
Datum plaatsing: 2017-06-19
  • y_2017, m_12, d_9, h_21
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.3
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_3
  • loc_nl_BE, sid_omni10, prod, sort_[SortEntry(order=RATING, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmankardon

Kan ik de Omni 10 in combinatie met een Aura gebruiken om dezelfde muziek op beide apparaten te streamen?

Gevraagd door: Ralph72
Beste Ralph, Nee, dit is helaas niet mogelijk. De Aura en Omni speakers zijn geheel verschillende produkten, en maken beide gebruik van andere software/apps. Mocht je nog andere vragen hebben, stuur ons dan gerust een email op customer.support@harman.com
Beantwoord door: Kay Harman
Datum plaatsing: 2017-10-17

Gisteren een Omni 10 gekocht en vandaag aan het uittesten. Is het normaal dat je het geluid niet kunt regelen met de volumeknoppen op het toestel zelf als je luistert via bluetooth-verbinding. Werken dus de volumeknoppen niet bij een bluetooth verbinding

Gevraagd door: Gille5
Goedemiddag, Bedankt dat je hier contact met ons hebt opgenomen. Het is afhankelijk van het mobiele apparaat welke je gebruikt om via Bluetooth te verbinden. Met alle iOS apparaten werkt dit altijd. Met sommige Android apparaten merken we dat dit niet altijd werkt. Dit ligt niet aan de Omni speaker, maar aan het mobiele apparaat. Mocht je meer informatie nodig hebben, dan kan je ons altijd een email sturen op customer.support@harman.com
Beantwoord door: Kay Harman
Datum plaatsing: 2017-10-17

Hallo. Kunnen twee van deze Omni 10s fungeren als draadloze rear speakers in een home cinema opstelling? Klopt het dat ik de H&K Adapt kan verbinden met de AVR receiver? en op party mode alles tegelijk gebruik? Dank u wel alvast!

Gevraagd door: Rikkkk
Hallo, Bedankt voor je vraag en jouw interesse in onze producten. Als de AVR over een analoge audio-uitgang beschikt op het achterpaneel, het zou wel mogelijk kunnen zijn om de Adapt daarop aan te sluiten en de HK Controller app te gebruiken om jouw home cinema systeem uit te breiden met twee Omni 10 luidsprekers. Echter aangezien het signaal twee keer verwerkt zal worden, zullen er ook geluidsvertragingen ontstaan. Een manier om dit te voorkomen is als de AVR analoge audio-ingangen heeft waarop de Adapt aangesloten kan worden en de AVR wordt dus een deel van de Omni opstelling - zichtbaar en bestuurbaar in de HK Controller app. In dit geval is de Party Mode wel een goede optie om muziek vanaf jouw smartphone bijvoorbeeld te laten afspelen via de Omni's en de luidsprekers die aangesloten zijn op de AVR. Het zou verder misschien de moeite waard kunnen zijn om de Omni's en de Adapt via een dealer te kopen die de mogelijkheid biedt om producten te retourneren als ze niet aan jouw verwachtingen voldoen. We bieden zelfs wel deze optie voor bestellingen geplaatst op onze website: http://www.harmankardon.nl/returns.html Mocht je nog andere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met onze helpdesk op te nemen.
Beantwoord door: Laura B
Datum plaatsing: 2017-10-17

Beste kun je op de Omni 10 de google chrome adio cast gebruiken? En zo nee, gezien de slechte performance van de HK software (hoe kan ik deze omzeilen)

Gevraagd door: cuita13
Dag, Dank voor uw vraag. U kunt een Google Cast Audio dongle gemakkelijk aansluiten op de AUX IN connector van de OMNI speaker. Let op dat, als u verscheidene Omni luidspreker heeft, wordt het geluid niet automatisch gesynchroniseerd tussen de luidspreker waarop u de dongel heeft aangesloten en die andere. U dient het volume handmatig aan te passen, hetzij middels de Controller App of met behulp van de volume knoppen op de luidsprekers. Mocht u andere vragen hebben, neem gerust contact op met ons ondersteuningscentrum. Met vriendelijke groet,
Beantwoord door: Adrian2
Datum plaatsing: 2017-10-17

Is dit product compatible met Apple MacBook?

Gevraagd door: Swallowgirl1991
De Omni 10 is compatible met Apple Macbook over bluetooth. Het is compatible met elk apparaat wat A2DP over bluetooth ondersteunt of als je een kabel wenst te gebruiken dan is het compatible met elk apparaat met een analoge uitgang.
Beantwoord door: Andrei
Datum plaatsing: 2017-10-17

Ik heb in de winkel 3 omni 10 staan. Het werkt super alleen worden de nummer steeds 2 keer afgespeeld. Ik gebruik de HK controller app en dan mix radio. Iemand enig idee wat ik daar aan kan doen? 

Gevraagd door: Harderwijk
Hi, Zou je hiervoor wellicht contact op kunnen nemen met onze Support afdeling, dan helpen we je hier graag mee verder. Wij zijn te bereiken op 020-5630878, of stuur ons even een email op customer.support@harman.com Mvg Kay
Beantwoord door: Kay1
Datum plaatsing: 2017-10-17

is er een stekker om de hk omni 10 op de tv aan te sluiten?

Gevraagd door: JolandaSK

Wat houdt refurbished in? Tweedehands? 

Gevraagd door: AvdM
  • y_2017, m_12, d_9, h_21CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_2.0.3
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_8
  • loc_nl_BE, sid_omni10, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmankardon
Delen