Harman/Kardon

Aura Plus

Details
Variations

Wireless Home Speaker System

€ 269,00 - € 449,00
Product Actions
Add to cart options

Streaming Music Partners

Deezer Qobuz Tidal Tidal Omni App
Behold. A bold new era of sound, function and design

The Harman Kardon Aura Plus Wireless Speaker System has a sound as rich and rewarding as its appearance suggests. With its 6 X 1.5” high- and mid-range drivers and a 4.5” subwoofer delivering Omni-directional, 360º sound, the Aura Plus packs a punch much larger than its modest footprint might suggest. Outfitted with premium materials and elite features – including built-in Bluetooth® to stream audio from your Bluetooth® devices, Wifi for Apple AirPlay, Spotify Connect and DLNA streaming on your home network – the Harman Kardon Aura Plus delivers a look and feel you’ll be proud to include in your home. From its premium cloth grill to its transparent enclosure – which lets you see inside to observe the subwoofer and its custom-built metal housing and illuminating LED – your own expectations will be forever altered. Use the Harman Kardon Remote app to guide you through a simplified set-up, giving you full control over your wireless Harman Kardon ecosystem. Aura Plus stands alone in a world of me-too speakers as it clearly demonstrated and shows that beauty can sound as stunning as it looks.

Artikel# AURA PLUS

Algemene specificaties

Type Home audio system
Frequency response 50Hz – 20kHz
Maximum SPL 93dB
Power output 2 x 15W + 1 x 30W
Weight 2.45 Kg

Afmetingen / Gewicht

Dimensions (W x H) 21,5 x 27 cm
Klik hier voor de complete lijst van specificaties van dit product

Spec Sheet (EN)

786 KB
  • 1 x Harman Kardon Aura Plus home sound system
  • 1 x AC adaptor
  • 1 x Harman installation app
  • 1 x Quick-start guide
{"searchRecords":[{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYq8AAG"},"Title":"Kan ik mijn Aura-luidspreker resetten?","Id":"ka0i0000000YYq8AAG","ArticleNumber":"000005309","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Kan ik mijn Aura-luidspreker resetten?","Answer__c":"Ja, houd als het apparaat is ingeschakeld de Bron- en aan-/uit-knop 6 tot 7 seconden lang ingedrukt."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYkkAAG"},"Title":"Wat zijn de specificaties van Bluetooth?","Id":"ka0i0000000YYkkAAG","ArticleNumber":"000004150","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Wat zijn de specificaties van Bluetooth?","Answer__c":"Bluetooth-versie:v3.0 A2DP+SBC versie:v1.3 AAC ondersteuning: Ja Apt-X ondersteuning: Ja AVRCP ondersteuning:v1.5 HFP ondersteuning: Niet ondersteunde NFC ondersteuning: Ja"},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYbAAAW"},"Title":"Is het mogelijk om de binnenkant van de AURA te re","Id":"ka0i0000000YYbAAAW","ArticleNumber":"000004247","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Is het mogelijk om de binnenkant van de AURA te reinigen?","Answer__c":"Het is niet mogelijk om de doorzichtige koepel van de AURA te reinigen. De koepel kan niet worden verwijderd zonder het product te beschadigen. Als vuil in de AURA valt, is de enige oplossing om dit er proberen uit te schudden via de basbuis. We raden het gebruik van een stofzuiger niet aan om door de basbuis te blazen of zuigen. Als de binnenkant gereinigd moet worden, kan een geautoriseerd servicecentrum de AURA demonteren om deze te reinigen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqQAAW"},"Title":"Ik zie mijn AURA niet als een AirPlay-luidspreker,","Id":"ka0i0000000YYqQAAW","ArticleNumber":"000005314","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Ik zie mijn AURA niet als een AirPlay-luidspreker, wat is er mis?","Answer__c":"Zorg ervoor dat uw bronapparaat en AURA hetzelfde netwerk gebruiken. Zorg er vervolgens voor dat uw router is ingesteld om oudere wifi-protocollen te ondersteunen, zoals b/g waar de AURA actief is. Sommige routers hebben een functie om oudere protocollen uit te schakelen en alleen gebruik te maken van nieuwere."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYlkAAG"},"Title":"Mijn Aura gaat niet in de stand-bymodus als deze i","Id":"ka0i0000000YYlkAAG","ArticleNumber":"000005037","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Mijn Aura gaat niet in de stand-bymodus als deze is aangesloten op wifi. Is dit een fout?","Answer__c":"De Aura gaat alleen van de slaapstand naar de stand-bymodus als u de uit-toets indrukt of de Aura 30 minuten inactief laat zonder dat een wifi-verbinding tot stand is gebracht. Houd er rekening mee dat het aan-/uit-lampje dimt als de Aura in de slaapstand gaat, maar volledig uitgaat in de stand-bymodus. Houd er rekening mee dat in zowel de slaap- als stand-bymodes Bluetooth actief blijft en de Aura wordt geactiveerd als een BT-transmissie wordt ontvangen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqFAAW"},"Title":"Bij het plaatsen van de AURA in de slaapstand, of","Id":"ka0i0000000YYqFAAW","ArticleNumber":"000005311","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Bij het plaatsen van de AURA in de slaapstand, of als deze automatisch in de slaapstand wordt gezet, blijft het wifi-controlelampje knipperen. Stopt het knipperen na verloop van tijd?","Answer__c":"Ja, na een half uur van inactiviteit, en op voorwaarde dat de Bluetooth-koppeling is onderbroken, wordt de Aura volledig in de stand-bymodus gezet. Nu zal het wifi-controlelampje niet langer knipperen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqLAAW"},"Title":"Ik zie dat jullie nieuwe AURA Spotify Connect onde","Id":"ka0i0000000YYqLAAW","ArticleNumber":"000005315","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Ik zie dat jullie nieuwe AURA Spotify Connect ondersteunt. Komt mijn oudere AURA in aanmerking om te upgraden naar Spotify Connect?","Answer__c":"Huidige AURA-klanten kunnen de luidspreker upgraden om Spofity Connect te ondersteunen. Gebruik hiervoor de app HK Remote, omdat het een OTA-update betreft. Of neem contact op met onze helpdesk voor hulp."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqGAAW"},"Title":"Welke wifi-standaard ondersteunt AURA bij Spotify","Id":"ka0i0000000YYqGAAW","ArticleNumber":"000005313","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Welke wifi-standaard ondersteunt AURA bij Spotify Connect?","Answer__c":"AURA ondersteunt netwerkstandaarden b/g voor zowel de AirPlay- als Spotify Connect-oplossing."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqNAAW"},"Title":"Ik zie AURA als AirPlay-apparaat, maar niet als DL","Id":"ka0i0000000YYqNAAW","ArticleNumber":"000005316","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Ik zie AURA als AirPlay-apparaat, maar niet als DLNA-apparaat. Hoe komt dat?","Answer__c":"Als uw apparaat in staat is AURA te beschouwen als een AirPlay-apparaat, is het ook beschikbaar als DLNA-apparaat, omdat AURA verbonden moet worden met uw netwerk om te kunnen werken als DLNA-/AirPlay-apparaat. Zorg ervoor dat uw apparaten hetzelfde netwerk gebruiken."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYq2AAG"},"Title":"Kan ik mijn opgeslagen Bluetooth-apparaten resette","Id":"ka0i0000000YYq2AAG","ArticleNumber":"000005310","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Kan ik mijn opgeslagen Bluetooth-apparaten resetten op mijn AURA?","Answer__c":"Als u de Bluetooth-bron wilt wijzigen, moet u het Bluetooth-systeem in de AURA resetten.\nOm dit te doen, moet u uw vinger minimaal 3 seconden aan de zijkant van uw AURA op het ingangsselectieveld leggen (cirkel met inwaarts gerichte pijl).\nDe vorige bron is nu verwijderd en u kunt een nieuwe bron koppelen en hiervan afspelen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqTAAW"},"Title":"Kan ik AURA gebruiken als een televisieluidspreker","Id":"ka0i0000000YYqTAAW","ArticleNumber":"000005317","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Kan ik AURA gebruiken als een televisieluidspreker?","Answer__c":"Ja, verbind hiervoor een AUX-kabel (phono) van de televisie naar uw AURA."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYlpAAG"},"Title":"Wordt de AURA geactiveerd door een Bluetooth-signa","Id":"ka0i0000000YYlpAAG","ArticleNumber":"000005079","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Wordt de AURA geactiveerd door een Bluetooth-signaal?","Answer__c":"Ja, ongeacht of de Aura in de slaap- of stand-bymodus staat, een inkomend Bluetooth-signaal zal de AURA activeren."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYl4AAG"},"Title":"Is het mogelijk om de Bluetooth-naam te wijzigen?","Id":"ka0i0000000YYl4AAG","ArticleNumber":"000004333","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Is het mogelijk om de Bluetooth-naam te wijzigen?","Answer__c":"Ja, in de app Harman Kardon Remote is het mogelijk om de Bluetooth-naam van de AURA te wijzigen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YZjrAAG"},"Title":"Ik heb een Harman Kardon AURA-product dat is verbo","Id":"ka0i0000000YZjrAAG","ArticleNumber":"000004872","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Ik heb een Harman Kardon AURA-product dat is verbonden met wifi. Heb ik een ADAPT nodig om daarnaar te streamen?","Answer__c":"Op dit moment wel; u moet een Adapt aansluiten om muziek naar de AURA te streamen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YZXVAA4"},"Title":"Hoe kan ik de beste Bluetooth-prestaties verkrijge","Id":"ka0i0000000YZXVAA4","ArticleNumber":"000005627","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Hoe kan ik de beste Bluetooth-prestaties verkrijgen voor mijn AURA?","Answer__c":"We hebben een aantal suggesties als u wilt profiteren van de beste prestaties van uw Bluetooth-apparatuur.\n\n1. Houd er rekening mee dat als u een groot aantal apps open hebt staan in uw smartphone of tablet, dit de processor kan blokkeren of overbelasten. Uitval kan hiervan het gevolg zijn. Probeer alle of de meest actieve apps te sluiten. Dit zou het probleem moeten oplossen. \n\n2. Bluetooth-signalen van smartphones en tablets zijn niet heel sterk. Zorg ervoor dat het signaal geen deuren, wanden enz. moet passeren. Zorg er altijd voor dat er geen voorwerpen aanwezig zijn tussen de \nzender en de receiver. \n\n3. Draag uw smartphone niet in uw zak als u last hebt van uitval. Uw lichaam kan fungeren als een scherm, waardoor de sterkte van het Bluetooth-signaal wordt gereduceerd. Leg de telefoon op een tafel of ander oppervlak. \n\n4. Loop tijdens het luisteren niet rond. Als de locatie van de zender en ontvanger ten opzichte van elkaar wordt verplaatst, zal uitval vaker voorkomen.\n\n5. Onder normale omstandigheden kunt u een probleemloos bereik van 5 meter verwachten, mits u het bovenstaande advies opvolgt. In sommige gevallen is het bereik groter, maar we kunnen dit niet garanderen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYliAAG"},"Title":"Het bevestigingssignaal van Bluetooth-koppeling is","Id":"ka0i0000000YYliAAG","ArticleNumber":"000005015","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Het bevestigingssignaal van Bluetooth-koppeling is erg luid. Is het mogelijk het volume van dit signaal te verlagen of komt er een software upgrade om het volume aan te passen?","Answer__c":"Het is waar dat sommige Bluetooth-producten zeer luide BT-bevestigingssignalen hebben. Maar het niveau van dergelijke signalen kan helaas niet worden gewijzigd en er zullen geen software-oplossingen worden geboden."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqBAAW"},"Title":"Moet ik Spotify Connect activeren in mijn AURA?","Id":"ka0i0000000YYqBAAW","ArticleNumber":"000005312","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Moet ik Spotify Connect activeren in mijn AURA?","Answer__c":"Nee, verbind uw AURA met uw thuisnetwerk (zie QSG) zodra uw AURA is aangesloten en uw apparaat hetzelfde netwerk gebruikt. Open Spotify Premium en er zal een klein luidsprekericoon zichtbaar worden in de app."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqWAAW"},"Title":"Ik zie AURA niet als een DLNA-apparaat, is het def","Id":"ka0i0000000YYqWAAW","ArticleNumber":"000005318","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Ik zie AURA niet als een DLNA-apparaat, is het defect?","Answer__c":"AURA is DLNA-compatibel, wat betekent dat als u een apparaat hebt dat in staat is DLNA-inhoud (alleen AUDIO) te streamen, het toegankelijk zal zijn voor deze apparaten. Als u uw AURA niet op uw netwerk ziet, zorg er dan voor dat u het hebt verbonden met wifi en de procedure hebt gevolgd, aangezien een verbinding via wifi noodzakelijk is."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYlfAAG"},"Title":"Wat is de functie van de EQ-knop in de app Remote","Id":"ka0i0000000YYlfAAG","ArticleNumber":"000004675","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Wat is de functie van de EQ-knop in de app Remote van AURA?","Answer__c":"De EQ-knop activeert een speciaal “breed stereogeluid”-effect. Het heeft geen invloed op de instellingen van de lage tonen. Het in- en uitschakelen van EQ zet het niveau van de lage tonen niet terug naar de standaardwaarde. De gebruiker kan de lage tonen aanpassen in de Bass +/- regelaar in de app."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYlYAAW"},"Title":"Bij het indrukken van de ???-knop in de app Remote","Id":"ka0i0000000YYlYAAW","ArticleNumber":"000004676","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Bij het indrukken van de ???-knop in de app Remote op een iPhone zou je verwachten doorgeleid te worden naar een uitleg van de functionaliteit van de remote app. Het werkelijke resultaat is dat je wordt doorgeleid naar de startpagina, maar er is geen app-help op de startpagina. Is dit een fout?","Answer__c":"Dit is geen fout. De app verwijst naar de website van Harman Kardon als er op de “?”- knop wordt getikt. De gebruiker kan vervolgens de beknopte handleiding of de gebruikershandleiding op de website doorzoeken."}],"maxQuestionsPerPage":null,"maxPages":null}
Aura Plus heeft als beoordeling 4.5 van de 5 door 4.
Rated 5 van de 5 door uit "oog-en gehoorstrelend juweeltje" dit is de tweede in huis, dus zegt genoeg. sublieme combinatie van design en audiotechniek! dat er zo'n helder geluid uit zo'n stolp kan komen.
Datum plaatsing: 2018-05-31
Rated 5 van de 5 door uit Gewoon geweldig... Heb deze voor mijn kerst gekregen ! Is een fantastisch product... Enkel app mag iets uitgebreider zijn... Maar op de aura zelf niks aan te merken.. klinkt zoals omschreven.
Datum plaatsing: 2016-12-27
Rated 4 van de 5 door uit Super blij met mijn nieuwe aankoop! Kado voor mijzelf voor mijn verjaardag. Goed geluid eenvoudige bediening de hele dag muziek (via spotify) Heel heel blij mooie vormgeving dito geluid aanrader!
Datum plaatsing: 2018-01-22
Rated 4 van de 5 door uit Top geluid Super geluid, app mag wat uitgebreider en de uit knop ( touch) reageert niet altijd de eerste keer.
Datum plaatsing: 2017-03-20
  • y_2018, m_8, d_14, h_24
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.8
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_4
  • loc_nl_BE, sid_auraplus, prod, sort_[SortEntry(order=RATING, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmankardon

Mijn Aura Plus heeft continue storingen met bluetooth verbinding. Ik heb mijn telefoon en aura al meerdere keren herstart. Hoe kan ik dit repareren?

Gevraagd door: SeanQ
Hi Sean, Een storing in de Bluetooth verbinding hoeft niet altijd te liggen aan de speaker of het bron-apparaat. Zorg ervoor dat er geen andere storende elementen in de buurt van de Aura zijn, zoals een WiFi router ( 2.4Ghz ) of wellicht andere Bluetooth apparaten. Probeer de Aura eens in een andere kamer, of zet andere apparaten even uit om te testen of dit wordt veroorzaakt door externe factoren.
Beantwoord door: Kay Harman
Datum plaatsing: 2018-07-30

Kun je twee boxen nemen en ze aan elkaar koppelen zodat uit twee boxen in een grotere ruimte tegelijk dezelfde muziek komt?

Gevraagd door: Carola
Beste Carola, Dit is draadloos niet mogelijk. Je zou wel met een AUX kabel met Y-split 2 Aura's aan kunnen sluiten op een AUX/Hoofdtelefoon uitgang van een audio-apparaat. Mocht je nog andere vragen hebben, neem dan even contact op met onze klantenservice
Beantwoord door: Kay Harman
Datum plaatsing: 2017-11-03

Wat is het verschil tussen de aura en de aura plus?

Gevraagd door: maple
Beste Maple, De Aura Plus is de nieuwe versie van de HK Aura. Hier zit onder andere nieuwere hardware in, en met de Aura Plus is het nu mogelijk Spotity Connect te streamen. Mocht je nog andere vragen hebben, stuur ons dan even een email op customer.support@harman.com, dan helpen we je graag verder
Beantwoord door: Kay Harman
Datum plaatsing: 2017-10-17

how do i clean the inside of my aura? There is alot of dust inside and even a fly! btw I really love the sound and design of the speaker.

Gevraagd door: maxlieverdink01
  • y_2018, m_8, d_14, h_24CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_2.0.8
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_4
  • loc_nl_BE, sid_auraplus, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmankardon
Delen