Harman/Kardon

Aura

Details
Variations

Draadloos Home Speaker Systeem Ingebouwd Apple AirPlay systeem met een eenvoudige setup voor uw Apple apparaten en DLNA

Product Actions

Streaming Music Partners

Deezer Qobuz Tidal Tidal Omni App
Behold. A bold new era of sound, function and design.

Waar spectaculaire looks en verfijnde Hi-Fi audio elkaar ontmoeten. Het Harman Kardon Aura draadloze speakersysteem heeft een geluid dat net zo rijk is als zijn verschijning suggereert. Met zes 1,5" hoge en middentonen drivers en een 4,5" subwoofer die omni-directioneel, 360º geluid leveren, maakt de Aura meer indruk dan zijn bescheiden verschijning doet vermoeden. Vervaardigd uit eersteklas materialen en met topklasse opties – inclusief Bluetooth® om audio te streamen vanaf uw Bluetooth® apparaten, Wi-Fi voor Apple AirPlay en DLNA streamen via uw thuisnetwerk – de Harman Kardon Aura heeft een look en feel die u met trots in uw huis zult opnemen. Van zijn met eersteklas stof beklede rooster tot zijn transparante behuizing – die u de binnenkant toont en zo de subwoofer en zijn op maat gemaakte metalen behuizing en verlichting laat zien - uw verwachtingen zullen absoluut overtroffen worden. Gebruik de Harman Kardon remote-app om u door een vereenvoudigde setup te leiden en u volledige controle geeft over uw draadloze Harman Kardon audio systeem. Aura staat op eenzame hoogte in een wereld van “me-too” speakers omdat Harman Kardon duidelijk heeft aangetoond dat schoonheid net zo verbluffend kan klinken als het eruit ziet.

Artikel# AURA

Device Compatibility

Apple AirPlay Yes
Bluetooth Yes

Algemene specificaties

Amplifier Power woofer – 30W; tweeter – 2 x 15W
Power Consumption less than 0.5W (standby)

Audio Specifications

Frequency Response 50 ~ 20kHz –6dB
Signal-to-Noise Ratio 80dB
Input Sensitivity/Impedance 250mV / >3k ohm

System Specifications

Power Requirement 19V, 3A

Afmetingen / Gewicht

Height (in) 10-7/8
Height (mm) 276
Width (in) 8-3/4
Width (mm) 223
Klik hier voor de complete lijst van specificaties van dit product

Spec Sheet (NL)

7 KB

Spec Sheet (EN)

658 KB
  • 1 Harman Kardon AirPlay Aura home geluidssysteem
  • 1 Harman installatie-app
  • Snelstartgids
  • 1 netspanningsadapter
{"searchRecords":[{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYsXAAW"},"Title":"Ik wil mijn AURA Studio luidspreker resetten. Is dat mogelijk?","Id":"ka0i0000000YYsXAAW","ArticleNumber":"000005409","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Ik wil mijn AURA Studio luidspreker resetten. Is dat mogelijk?","Answer__c":"Ja, dat is heel gemakkelijk. 1: Schakel eerst je AURA Studio in. 2: Druk tegelijkertijd op de knop Volume + en Phone en houd 5 seconden lang ingedrukt. 3: Alle ledlampjes knipperen gedurende 1 seconde. 4: Je AURA Studio is gereset."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqfAAG"},"Title":"Wat is het verschil tussen AURA en AURA Studio?","Id":"ka0i0000000YYqfAAG","ArticleNumber":"000005321","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Wat is het verschil tussen AURA en AURA Studio?","Answer__c":"AURA Studio is een Bluetooth-luidspreker met ingebouwde microfoon, terwijl AURA ingebouwde wifi heeft voor AirPlay-, DLNA- en Spotify Connect-oplossingen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYq8AAG"},"Title":"Kan ik mijn Aura-luidspreker resetten?","Id":"ka0i0000000YYq8AAG","ArticleNumber":"000005309","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Kan ik mijn Aura-luidspreker resetten?","Answer__c":"Ja, houd als het apparaat is ingeschakeld de Bron- en aan-/uit-knop 6 tot 7 seconden lang ingedrukt."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqQAAW"},"Title":"Ik zie mijn AURA niet als een AirPlay-luidspreker,","Id":"ka0i0000000YYqQAAW","ArticleNumber":"000005314","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Ik zie mijn AURA niet als een AirPlay-luidspreker, wat is er mis?","Answer__c":"Zorg ervoor dat uw bronapparaat en AURA hetzelfde netwerk gebruiken. Zorg er vervolgens voor dat uw router is ingesteld om oudere wifi-protocollen te ondersteunen, zoals b/g waar de AURA actief is. Sommige routers hebben een functie om oudere protocollen uit te schakelen en alleen gebruik te maken van nieuwere."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYlkAAG"},"Title":"Mijn Aura gaat niet in de stand-bymodus als deze i","Id":"ka0i0000000YYlkAAG","ArticleNumber":"000005037","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Mijn Aura gaat niet in de stand-bymodus als deze is aangesloten op wifi. Is dit een fout?","Answer__c":"De Aura gaat alleen van de slaapstand naar de stand-bymodus als u de uit-toets indrukt of de Aura 30 minuten inactief laat zonder dat een wifi-verbinding tot stand is gebracht. Houd er rekening mee dat het aan-/uit-lampje dimt als de Aura in de slaapstand gaat, maar volledig uitgaat in de stand-bymodus. Houd er rekening mee dat in zowel de slaap- als stand-bymodes Bluetooth actief blijft en de Aura wordt geactiveerd als een BT-transmissie wordt ontvangen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqLAAW"},"Title":"Ik zie dat jullie nieuwe AURA Spotify Connect onde","Id":"ka0i0000000YYqLAAW","ArticleNumber":"000005315","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Ik zie dat jullie nieuwe AURA Spotify Connect ondersteunt. Komt mijn oudere AURA in aanmerking om te upgraden naar Spotify Connect?","Answer__c":"Huidige AURA-klanten kunnen de luidspreker upgraden om Spofity Connect te ondersteunen. Gebruik hiervoor de app HK Remote, omdat het een OTA-update betreft. Of neem contact op met onze helpdesk voor hulp."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqkAAG"},"Title":"Welke Bluetooth-versie heeft AURA Studio?","Id":"ka0i0000000YYqkAAG","ArticleNumber":"000005320","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Welke Bluetooth-versie heeft AURA Studio?","Answer__c":"Bluetooth-versie:v3.0 A2DP+SBC versie:v1.3 AAC ondersteuning: Ja Apt-X ondersteuning: Ja AVRCP ondersteuning:v1.5 HFP ondersteuning: Niet ondersteunde NFC ondersteuning: Nos"},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqGAAW"},"Title":"Welke wifi-standaard ondersteunt AURA bij Spotify","Id":"ka0i0000000YYqGAAW","ArticleNumber":"000005313","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Welke wifi-standaard ondersteunt AURA bij Spotify Connect?","Answer__c":"AURA ondersteunt netwerkstandaarden b/g voor zowel de AirPlay- als Spotify Connect-oplossing."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYbAAAW"},"Title":"Is het mogelijk om de binnenkant van de AURA te re","Id":"ka0i0000000YYbAAAW","ArticleNumber":"000004247","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Is het mogelijk om de binnenkant van de AURA te reinigen?","Answer__c":"Het is niet mogelijk om de doorzichtige koepel van de AURA te reinigen. De koepel kan niet worden verwijderd zonder het product te beschadigen. Als vuil in de AURA valt, is de enige oplossing om dit er proberen uit te schudden via de basbuis. We raden het gebruik van een stofzuiger niet aan om door de basbuis te blazen of zuigen. Als de binnenkant gereinigd moet worden, kan een geautoriseerd servicecentrum de AURA demonteren om deze te reinigen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqZAAW"},"Title":"Kan ik de softwareversie controleren van mijn AURA","Id":"ka0i0000000YYqZAAW","ArticleNumber":"000005319","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Kan ik de softwareversie controleren van mijn AURA Studio?","Answer__c":"Ja, houd de volume- en Bluetooth-knop tegelijkertijd ingedrukt. Een stem vermeldt enkele cijfers en dat is de softwareversie van uw AURA Studio."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqNAAW"},"Title":"Ik zie AURA als AirPlay-apparaat, maar niet als DL","Id":"ka0i0000000YYqNAAW","ArticleNumber":"000005316","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Ik zie AURA als AirPlay-apparaat, maar niet als DLNA-apparaat. Hoe komt dat?","Answer__c":"Als uw apparaat in staat is AURA te beschouwen als een AirPlay-apparaat, is het ook beschikbaar als DLNA-apparaat, omdat AURA verbonden moet worden met uw netwerk om te kunnen werken als DLNA-/AirPlay-apparaat. Zorg ervoor dat uw apparaten hetzelfde netwerk gebruiken."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqFAAW"},"Title":"Bij het plaatsen van de AURA in de slaapstand, of","Id":"ka0i0000000YYqFAAW","ArticleNumber":"000005311","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Bij het plaatsen van de AURA in de slaapstand, of als deze automatisch in de slaapstand wordt gezet, blijft het wifi-controlelampje knipperen. Stopt het knipperen na verloop van tijd?","Answer__c":"Ja, na een half uur van inactiviteit, en op voorwaarde dat de Bluetooth-koppeling is onderbroken, wordt de Aura volledig in de stand-bymodus gezet. Nu zal het wifi-controlelampje niet langer knipperen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqWAAW"},"Title":"Ik zie AURA niet als een DLNA-apparaat, is het def","Id":"ka0i0000000YYqWAAW","ArticleNumber":"000005318","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Ik zie AURA niet als een DLNA-apparaat, is het defect?","Answer__c":"AURA is DLNA-compatibel, wat betekent dat als u een apparaat hebt dat in staat is DLNA-inhoud (alleen AUDIO) te streamen, het toegankelijk zal zijn voor deze apparaten. Als u uw AURA niet op uw netwerk ziet, zorg er dan voor dat u het hebt verbonden met wifi en de procedure hebt gevolgd, aangezien een verbinding via wifi noodzakelijk is."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYlpAAG"},"Title":"Wordt de AURA geactiveerd door een Bluetooth-signa","Id":"ka0i0000000YYlpAAG","ArticleNumber":"000005079","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Wordt de AURA geactiveerd door een Bluetooth-signaal?","Answer__c":"Ja, ongeacht of de Aura in de slaap- of stand-bymodus staat, een inkomend Bluetooth-signaal zal de AURA activeren."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqTAAW"},"Title":"Kan ik AURA gebruiken als een televisieluidspreker","Id":"ka0i0000000YYqTAAW","ArticleNumber":"000005317","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Kan ik AURA gebruiken als een televisieluidspreker?","Answer__c":"Ja, verbind hiervoor een AUX-kabel (phono) van de televisie naar uw AURA."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YZjrAAG"},"Title":"Ik heb een Harman Kardon AURA-product dat is verbo","Id":"ka0i0000000YZjrAAG","ArticleNumber":"000004872","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Ik heb een Harman Kardon AURA-product dat is verbonden met wifi. Heb ik een ADAPT nodig om daarnaar te streamen?","Answer__c":"Op dit moment wel; u moet een Adapt aansluiten om muziek naar de AURA te streamen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqBAAW"},"Title":"Moet ik Spotify Connect activeren in mijn AURA?","Id":"ka0i0000000YYqBAAW","ArticleNumber":"000005312","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Moet ik Spotify Connect activeren in mijn AURA?","Answer__c":"Nee, verbind uw AURA met uw thuisnetwerk (zie QSG) zodra uw AURA is aangesloten en uw apparaat hetzelfde netwerk gebruikt. Open Spotify Premium en er zal een klein luidsprekericoon zichtbaar worden in de app."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYcYAAW"},"Title":"Welke bestandstypen kunnen wel of niet worden gedecodeerd: AURA","Id":"ka0i0000000YYcYAAW","ArticleNumber":"000005425","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Welke bestandstypen kunnen wel of niet worden gedecodeerd: AURA","Answer__c":"WMA Lossless en WMA PRO kunnen niet worden gedecodeerd."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYqgAAG"},"Title":"Ik heb de app HK Remote gedownload en verbonden me","Id":"ka0i0000000YYqgAAG","ArticleNumber":"000005323","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Ik heb de app HK Remote gedownload en verbonden met mijn AURA Studio, maar ik zie het niet in de app?","Answer__c":"AURA Studio wordt niet ondersteund via onze app en dit betekent dat u geen instellingen kunt wijzigen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYkkAAG"},"Title":"Wat zijn de specificaties van Bluetooth?","Id":"ka0i0000000YYkkAAG","ArticleNumber":"000004150","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Wat zijn de specificaties van Bluetooth?","Answer__c":"Bluetooth-versie:v3.0 A2DP+SBC versie:v1.3 AAC ondersteuning: Ja Apt-X ondersteuning: Ja AVRCP ondersteuning:v1.5 HFP ondersteuning: Niet ondersteunde NFC ondersteuning: Ja"},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYq2AAG"},"Title":"Kan ik mijn opgeslagen Bluetooth-apparaten resette","Id":"ka0i0000000YYq2AAG","ArticleNumber":"000005310","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Kan ik mijn opgeslagen Bluetooth-apparaten resetten op mijn AURA?","Answer__c":"Als u de Bluetooth-bron wilt wijzigen, moet u het Bluetooth-systeem in de AURA resetten.\nOm dit te doen, moet u uw vinger minimaal 3 seconden aan de zijkant van uw AURA op het ingangsselectieveld leggen (cirkel met inwaarts gerichte pijl).\nDe vorige bron is nu verwijderd en u kunt een nieuwe bron koppelen en hiervan afspelen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YZXVAA4"},"Title":"Hoe kan ik de beste Bluetooth-prestaties verkrijge","Id":"ka0i0000000YZXVAA4","ArticleNumber":"000005627","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Hoe kan ik de beste Bluetooth-prestaties verkrijgen voor mijn AURA?","Answer__c":"We hebben een aantal suggesties als u wilt profiteren van de beste prestaties van uw Bluetooth-apparatuur.\n\n1. Houd er rekening mee dat als u een groot aantal apps open hebt staan in uw smartphone of tablet, dit de processor kan blokkeren of overbelasten. Uitval kan hiervan het gevolg zijn. Probeer alle of de meest actieve apps te sluiten. Dit zou het probleem moeten oplossen. \n\n2. Bluetooth-signalen van smartphones en tablets zijn niet heel sterk. Zorg ervoor dat het signaal geen deuren, wanden enz. moet passeren. Zorg er altijd voor dat er geen voorwerpen aanwezig zijn tussen de \nzender en de receiver. \n\n3. Draag uw smartphone niet in uw zak als u last hebt van uitval. Uw lichaam kan fungeren als een scherm, waardoor de sterkte van het Bluetooth-signaal wordt gereduceerd. Leg de telefoon op een tafel of ander oppervlak. \n\n4. Loop tijdens het luisteren niet rond. Als de locatie van de zender en ontvanger ten opzichte van elkaar wordt verplaatst, zal uitval vaker voorkomen.\n\n5. Onder normale omstandigheden kunt u een probleemloos bereik van 5 meter verwachten, mits u het bovenstaande advies opvolgt. In sommige gevallen is het bereik groter, maar we kunnen dit niet garanderen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYl4AAG"},"Title":"Is het mogelijk om de Bluetooth-naam te wijzigen?","Id":"ka0i0000000YYl4AAG","ArticleNumber":"000004333","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Is het mogelijk om de Bluetooth-naam te wijzigen?","Answer__c":"Ja, in de app Harman Kardon Remote is het mogelijk om de Bluetooth-naam van de AURA te wijzigen."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYlfAAG"},"Title":"Wat is de functie van de EQ-knop in de app Remote","Id":"ka0i0000000YYlfAAG","ArticleNumber":"000004675","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Wat is de functie van de EQ-knop in de app Remote van AURA?","Answer__c":"De EQ-knop activeert een speciaal “breed stereogeluid”-effect. Het heeft geen invloed op de instellingen van de lage tonen. Het in- en uitschakelen van EQ zet het niveau van de lage tonen niet terug naar de standaardwaarde. De gebruiker kan de lage tonen aanpassen in de Bass +/- regelaar in de app."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYliAAG"},"Title":"Het bevestigingssignaal van Bluetooth-koppeling is","Id":"ka0i0000000YYliAAG","ArticleNumber":"000005015","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Het bevestigingssignaal van Bluetooth-koppeling is erg luid. Is het mogelijk het volume van dit signaal te verlagen of komt er een software upgrade om het volume aan te passen?","Answer__c":"Het is waar dat sommige Bluetooth-producten zeer luide BT-bevestigingssignalen hebben. Maar het niveau van dergelijke signalen kan helaas niet worden gewijzigd en er zullen geen software-oplossingen worden geboden."},{"attributes":{"type":"FAQ__kav","url":"/services/data/v38.0/sobjects/FAQ__kav/ka0i0000000YYlYAAW"},"Title":"Bij het indrukken van de ???-knop in de app Remote","Id":"ka0i0000000YYlYAAW","ArticleNumber":"000004676","ArticleType":"FAQ__kav","Question__c":"Bij het indrukken van de ???-knop in de app Remote op een iPhone zou je verwachten doorgeleid te worden naar een uitleg van de functionaliteit van de remote app. Het werkelijke resultaat is dat je wordt doorgeleid naar de startpagina, maar er is geen app-help op de startpagina. Is dit een fout?","Answer__c":"Dit is geen fout. De app verwijst naar de website van Harman Kardon als er op de “?”- knop wordt getikt. De gebruiker kan vervolgens de beknopte handleiding of de gebruikershandleiding op de website doorzoeken."}],"maxQuestionsPerPage":null,"maxPages":null}
Aura heeft als beoordeling 5.0 van de 5 door 1.
Rated 5 van de 5 door uit Oogstrelend voor oog en oor! Net in huis. Past als geen ander in mijn Apple omgeving. Klank is onwaarschijnlijk! Wat een vol geluid uit zo'n fragile en ogenschijnlijk slechts mooi apparaat. Top koop!
Datum plaatsing: 2016-02-19
  • y_2018, m_7, d_18, h_6
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.8
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_1
  • loc_nl_BE, sid_aura, prod, sort_[SortEntry(order=RATING, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmankardon

Hoe scherm ik ongewenste connecties via bluetooth af bij de HK Aurra

Gevraagd door: Anoniem
Goedemorgen Helaas is het niet mogelijk de Bluetooth uit te schakelen. De enige manier om te voorkomen dat iemand anders koppelt met jouw HK Aura, is zelf een mobiel apparaat gekoppeld te hebben.
Beantwoord door: Kay Harman
Datum plaatsing: 2017-12-18

Kan aura via usb opgeladen worden of moet deze altijd aangesloten zijn op stroom?

Gevraagd door: Draadloos
Goedemorgen De Harman Kardon Aura heeft geen batterij, dus deze wordt niet "opgeladen". Je kan de HK Aura alleen gebruiken met de meegeleverde voeding/kabel. Mocht je nog andere vragen hebben, neem dan even contact op met onze klantenservice
Beantwoord door: Kay Harman
Datum plaatsing: 2017-11-28

De Aura wordt stoffig aan de binnenzijde van de glazen stolp. Kun je de glazen stolp er afhalen, zodat je de binnenkant kunt reinigen? Zo niet, hoe kun je dit dan doen?

Gevraagd door: Erik_M
Wellicht kan je het antwoord op deze vraag vinden via onze Produktondersteuning – FAQ en Kennisbank. De link hiervoor vindt je bovenin het scherm. Om hulp te krijgen van onze Customer Support, vul dan het Contactformulier in, op dezelfde pagina, dan helpen we je graag verder
Beantwoord door: Kay Harman
Datum plaatsing: 2018-05-05

Beste, Ik wil mijn Harman Kardon Aura laten meedraaien in mijn netwerk met Omni speakers via de HK Controller app, maar ik krijg dit niet voor elkaar..... is dat wel mogelijk??  MVG Roy

Gevraagd door: RoyS
Beste Roy Zonder een HK Adapt is dit niet mogelijk. De HK Aura en HK Omni speakers zijn totaal verschillende producten, en de HK Controller App is alleen voor onze Omni serie speakers en accesoires. Als je een HK Adapt aanschaft, en deze aansluit op de AUX ingang van jouw HK Aura, dan kan je de Adapt toevoegen in de HK Controller app en deze mee laten spelen met jouw Omni's ( en in principe kan je de HK Adapt op elke speaker/apparaat aansluiten met een analoge ingang. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag. Stuur ons in dat geval een email op customer.support@harman.com, dan helpen we je graag verder
Beantwoord door: Kay Harman
Datum plaatsing: 2017-10-17

Hallo, Kan de Aura speaker op moderne tv's worden aangesloten? Bij voorbaat dank.

Gevraagd door: Stands
Goedemiddag, Ja hoor, de Aura en Aura Studio hebben een AUX aansluiting. Met een standaard 3,5mm AUX kabel kan je deze op de hoofdtelefoon uitgang van de televisie aansluiten. Het geluid van de ingebouwde speakers van de televisie wordt dan gedempt. Mocht je nog andere vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice, dan helpen we je daar graag verder
Beantwoord door: Kay Harman
Datum plaatsing: 2017-10-17

Hallo, is deze box ook te gebruiken voor een computer zonder bluetooth? Mvgr P de Jongh

Gevraagd door: paulina
Beste, Je kunt het Aux IN input aan de hand van een mini jack kabel gebruiken om verbinding te maken tussen de Aura en je PC.
Beantwoord door: Flavia
Datum plaatsing: 2017-10-17

Hallo, er zijn webwinkels die de Aura Plus verkopen met als meerpunt Spotify Connect. Ik kan de Aura Plus echter niet vinden op jullie website? Heeft de gewone Aura ook Spotify Connect? Alvast bedankt

Gevraagd door: Kriz18
Geachte heer/ mevrouw, Dank u voor uw e-mail. Houdt u er aub rekening mee dat de Aura Plus eigenlijk hetzelfde Aura speaker is en er niet twee verschillende modellen bestaan. Wat betreft de Spotify Connect, kunnen wij u vertellen dat de speakers die op dit moment verkocht zijn, al Spotify Connect compatibel zijn. Ik hoop dat dit helpt en mocht u nog andere vragen hebben, aarzel dan niet om met onze helpdesk contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Hermilia
Beantwoord door: Hermilia
Datum plaatsing: 2017-10-17

Is de Aura bij HK alleen in zwart verkrijgbaar of ook in grijs zoals bijv. bij Bol.com?

Gevraagd door: RoyAsbreuk
Beste, Dank u voor uw vraag en uw interesse in onze producten. Op dit moment de Aura is alleen in het zwart beschikbaar op ons website, maar wij verwachten de Aura in het wit (grijs) binnenkort. Voor de beschikbaarheid van dit product of andere vragen verzoek ik u vriendelijk om contact op te nemen met ons hulpdesk.
Beantwoord door: Flavia
Datum plaatsing: 2017-10-17
  • y_2018, m_7, d_18, h_6CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_2.0.8
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_11
  • loc_nl_BE, sid_aura, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmankardon
Delen